Plecare din:

București

Transport:

cu avionul

Durata sejurului

7 nopți/8 zile

Perioada sejurului

mai - octombrie 2017

Tarif de la

622 €
persoană/loc în cameră dublă/pachet

Detalii sejur

Turiștii aflați în luna de miere vor primi:

  • Un cadou în cameră: sticlă de șampanie, coș de fructe, flori, etc
  • Pat matrimonial
  • Cameră superioară, în funcție de disponibilități

Plecări disponibile

Acest pachet nu are date fixe de plecare. Puteți alege perioada în care doriți să călătoriți, în intervalul de valabilitate al ofertei. Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Numele și prenumele (obligatoriu)

Adresă email (obligatoriu)

Număr de telefon (obligatoriu)

Numărul turiștilor

Împărțirea pe camere:

Dacă numărul călătorilor este mai mare de 2 persoane, vă rugăm să indicați împărțirea lor pe camere.

Detalii suplimentare

Vă rugăm să ne indicați orice detalii suplimentare care ne-ar ajuta sa va oferim o cotatie cat mai exacta

Introduceți codul din imagine în câmpul de mai jos (obligatoriu) captcha

Cererea de rezervare va fi validată de un agent Ovi Travel printr-un e-mail de confirmare pe care îl veți primi.

Rezervarea este valabilă doar după ce este confirmată de un agent Ovi Travel și după achitarea de către dvumneavoastră a unui avans sau a întregului tarif, în funcție de condițiile de rezervare ale fiecărui tip de pachet turistic în parte.

Pachetul include

Pachetul nu include

  • Bilet de avion Lisabona – Boa Vista – Lisabona, cursa charter TAP sau Cabo Verde Airlines (pasagerii au dreptul la 15 kg bagaj de cală și 7 kg bagaj de mână)
  • Transfer aeroport – hotel – aeroport
  • 7 nopți cazare hotel de 4 – 5*
  • Regim masa mic dejun/ All Inclusive
  • Asistență turistică pe toată perioada sejurului (limba portugheză/engleză)
  • Taxe de aeroport (175 euro/persoană)
  • Taxa de stațiune – 2 euro/noapte/personă peste 15 ani (se achită la hotel);
  • Taxa de viză  – 25 euro/persoană (se achită la agenție și este nerambursabilă)
  • Excursii opționale;
  • Bilet de avion București- Lisabona -București (agenția vi-l poate oferi suplimentar, la cerere);
  • Asigurare medicală de călătorie și storno

    Marine Club 4*, mic dejun

    Tip camera: STANDARD ROOM

    Tip masa: mic dejun

    Hotelul este situat la plaja, in Praia da Cruz, fiind conectat la capitala insulei (Sal Rei) printr-o strada pietruita de cca 1 km.

    Hotelul este construit in intregime din piatra si oferta o priveliste superba asupra golfului.

    Data de plecare

    Tarif/pers in DBL

    10.05; 17.05; 24.05; 31.05; 30.08; 06.09; 13.09; 20.09; 27.09; 04.10; 11.10; 18.10; 25.10

    651

    07.06

    659

    14.06; 21.06; 28.06;

    704

    06.07; 13.07; 20.07

    669

    27.07

    716

    03.08; 10.08; 17.08

    832

    24.08

    772

    31.08; 07.09; 14.09; 21.09; 28.09; 05.10; 12.10; 19.10

    622

    *Tarifele sunt exprimate în euro, de persoană în cameră dublă standard, cu plecare din Lisabona

    Decameron Royal Club 4*, all inclusive

    Tip camera: STANDARD ROOM

    Tip masa: ALL INCLUSIVE

    Royal Decameron Club se afla in apropiere de Praia da Chaves.

    Hotelul este dotat cu 2 piscine exterioare si SPA. Are 300 de camere, toate fiind dotate cu baie, TV, telefon, aer conditionat, terasa sau balcon si seif.

    Data de plecare

    Tarif/pers in DBL

    10.05; 17.05; 24.05; 31.05; 07.06; 14.06; 21.06

    879

    28.06

    964

    06.07; 13.07; 20.07

    905

    27.07

    915

    03.08; 10.08; 17.08; 24.08

    940

    31.08

    808

    07.09; 14.09; 21.09; 28.09; 05.10; 12.10; 19.10

    786

    *Tarifele sunt exprimate în euro, de persoană în cameră dublă standard, cu plecare din Lisabona

    Clubhotel Riu Touareg 5*, all inclusive

    Tip camera: STANDARD

    Tip masa: ALL INCLUSIVE

    Hotelul beneficiaza de pisicna cu apa dulce, 3 pisicne cu apa sarata, jacuzzi, hamam, sala de fitness, spa ce poate oferi o varietate de tratamente si masaje.

    «All inclusive 24h» ofera oaspetilor cele mai bune servicii, fara a uita de calitate si confort.

    Data de plecare

    Tarif/pers in DBL

    10.05; 17.05; 24.05

    988

    31.05

    1003

    07.06; 14.06; 21.06

    1005

    28.06;

    1013

    06.07

    949

    13.07; 20.07

    1093

    27.07

    1117

    03.08; 10.08

    1258

    17.08

    1244

    24.08

    1155

    31.08

    1120

    07.09; 14.09; 21.09; 28.09; 05.10; 12.10; 19.10

    906

    *Tarifele sunt exprimate în euro, de persoană în cameră dublă standard, cu plecare din Lisabona.


Orar de zbor:

Lisabona 09:00 – Boa Vista 12:00

Boa Vista 13:00 – Lisabona 17:50

sau

Lisabona 14:15 – Boa Vista 17:10

Boa Vista 07:40 – Lisabona 13:50

* Orarul de zbor este unul orientativ și poate suferi modificări. Vă rugăm să verificați orele corecte de zbor în momentul efectuării rezervării.

Documente necesare pentru obținerea vizei:

  • Pașaport valabil minim 6 luni de la data de retur (cu minim 2 pagini libere)
  • Pentru obtinerea vizei este necesar pasaportul scanat (color)
  • Documentele se vor trimite la sediul agenției cu minim 7 zile înainte de data călătoriei.

Condiții de plată și penalități pentru anulare:

  • 50% din valoarea pachetului se va achita în momentul rezervării;
  • Diferența de 50% din valoarea pachetului se va achita cu 21 zile înainte de data de plecare;
  • Penalizare 50% pentru anulări efectute din momentul rezervării până la 21 zile înainte de data călătoriei
  • Penalizare 100% pentru anulări efectuate cu mai puțin de 21 zile înainte de data plecării.

Precizări:

  • Agentia nu este responsabilă de situația în care pasagerii nu primesc viza pentru Insulele Capului Verde, penalizările aplicându-se conform contractului de comercializare a programelor turistice;
  • Hotelierii solicită plăți suplimentare pentru utilizarea facilităților din camera si hotel (ex: minibar/frigider, seif, prosoape la piscina, etc). Turistii au obligatia de a se informa in momentul sosirii la hotel de exactitatea conditiilor si tarifelor percepute pentru aceste servicii opționale.
  • Agenția nu își asumă răspunderea pentru deciziile organelor de control de la punctele de trecere a frontierei române sau străine, în pofida respectării condițiilor de ieșire din România, respectiv intrare în alte state, prevăzute de legislația în vigoare;
  • Situații de forță majoră și neprevazute cum ar fi războaie, cutremure, greve, fenomene naturale și meteo deosebite, etc, nu obligă agenția la despăgubiri sau compensații;
  • Categoria hotelurilor și a mijloacelor de transport este cea oficială  pentru Insulele Capului Verde, acordată de Ministerul Turismului din Insulele Capului Verde;
  • Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la locul destinatiei, agentia noastra nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;
  • Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania  aeriana transportatoare, a ratei de schimb euro/dolar. 
  • Tarifele pentru copii sunt valabile numai daca acestia sunt cazati in camera cu 2 adulti. Minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Mai multe informatii: www.politiadefrontiera.ro;
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor (carora le revine raspunderea pentru situatia creata), inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia partenera din este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul.
  • Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale;
  • Compania aviatica fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, agentia Pegas Holidays, nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligat sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia  intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
  • In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor  EU 2027/97 si amendamentului 889/02.
  • Agentia organizatoare poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin  10 zile inainte de data plecarii. Turistul poate opta fie pentru acceptarea la acelasi pret a unui alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, fie  pentru acceptarea unui pachet de servicii de calitate inferioara, cu rambursarea diferentei de pret, ori pentru rambursarea integrala a sumelor achitate.
  • Cei care rezerva transfer de grup trebuie sa astepte pana ce alti turisti sunt lasati pe parcurs la hotelurile pe care le-au rezervat. Daca turistii doresc sa fie condusi direct la hotelul la care vor fi cazati, acest lucru este posbil rezervand un transfer privat.
  • La cazare hotelurile percep un deposit- este un “security deposit”, pe care hotelurile il percep clientilor, in cazul in care acestia utilizeaza diferite servicii, precum minibarul sau alte facilitati cu plata. Acesta le va fi returnat la check-out integral (daca nu au consumat nimic).